فواید بستنی زمستانی چیست؟

همانطور که می‌دانید بستنی یکی از خوشمزه‌ترین تنقلاتی است که به راحتی در دسترس قرار دارد. با توجه به علاقه‌مندی اقشار مختلف جامعه به بستنی‌، امروزه تولیدکنندگان در این زمینه مدل‌های متنوع بستنی با طعم‌های مختلف و اشکال جذاب را تولید و روانه بازار فروش می‌کنند. ماده اصلی تشکیل دهنده بستنی شیر است و همانطور که می‌دانید شیر حاوی مقادیر بالای کلسیم است. بنابراین اگر کودک شما به نوشیدن شیر یا مصرف سایر لبنیات علاقه چندانی ندارد، می‌توانید از بستنی کمک بگیرید. البته دقت کنید که در خوردن بستنی زیاده‌روی نکنید تا دچار اضافه‌ وزن و… نشوید!

بستنی‌ها با خواصی که دارند موجب کاهش روند پوکی استخوان می‌شوند بنابراین در حفظ سلامتی شما تاثیر بسزایی دارند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید خوردن بستنی بعد از غذا می‌تواند به هضم بهتر آن کمک کند. بنابراین شما می‌توانید حتی در هوای سرد پس از صرف غذا این خوراکی خوشمزه و مفید را میل کنید تا غذای شما راحت‌تر هضم شود. بستنی تنها موجب لذت شما نمی‌شود بلکه با خوردن بستنی علاوه بر لذت‌بردن با خواص ویژه‌ای که بستنی دارد، به سلامت خود و عزیزانتان کمک می‌کنید. بعضی از افراد هستند که از خوردن بستنی‌های خوشمزه و و متنوع پرهیز می‌کنند چرا که از ابتلا به سرماخوردگی و آنفولانزا واهمه دارند. به نظر شما راه حل این مسئله چیست؟ برای دریافت پاسخ این پرسش، از شما دعوت می‌کنیم که تا پایان مطالب با ما همراه باشید.

فواید خوردن بستنی زمستانی

اگر شما هم به خوردن مدل‌های متنوع بستنی علاقمند هستید، حتما با بستنی زمستانی که یکی از خاص‌ترین انواع بستنی است آشنایی دارید. بستنی زمستانی در ابعاد کوچک با ظاهری جذاب طراحی شده و با شکلاتی خوش‌طعم روکش شده است. مهم‌ترین فایده بستنی زمستانی حفظ سلامت شما در فصول سرد سال است. همانطور که از نام این بستنی مشخص است، شما می‌توانید با صرف این خوراکی خوشمزه در پاییز و زمستان از ابتلا به سرماخوردگی خود و عزیزانتان جلوگیری کنید. بستنی در واقع حاوی کلسیم و گروهی از ویتامین‌ها می‌باشد که در کاهش گلو درد و عفونت تاثیر بسزایی دارد. بنابراین به افزایش ایمنی سیستم دفاعی بدن شما کمک قابل توجهی می‌کند. به خاطر داشته باشید که این خوردنی خوشمزه تا حد قابل توجهی استرس شما را کاهش می‌دهد در نتیجه از خوردن آن حتی در هوای سرد غافل نشوید!

بستنی زمستانی کمک می‌کند که شما بدون سرماخوردگی و آنفولانزا، از طعم بستنی لذت ببرید. برخلاف باور عموم، همیشه بستنی برای سرماخوردگی مضر نیست! شما می‌توانید با خرید بستنی زمستانی به تعداد زیاد از دوستان و عزیزانتان پذیرایی کنید و یک دورهمی باشکوه و به یاد ماندنی را رقم بزنید. یکی از خوشمزه‌ترین خوراکی‌هایی که در بوفه مدارس می‌تواند عرضه شود بستنی زمستانی است. این خوراکی موجب سرماخوردگی و گلودرد نمی‌شود و بهتر است در پاییز و زمستان جایگزین سایر بستنی‌ها شود تا به حفظ و افزایش سلامت دانش‌آموزان کمک شود.

پذیرایی از مهمان با بستنی زمستانی

خوردن بستنی زمستانی لذت‌بخش است. اما اگر این خوراکی خوشمزه و جالب را به تعداد بالا تهیه کنید و در کنار عزیزانتان صرف کنید قطعا لذت شما دو چندان خواهد شد. با توجه به اینکه این خوراکی زمستانی برای سرماخوردگی مضر نیست، شما می‌توانید تعدادی از آن را در ظروف پذیرایی چیده و با پودر نارگیل، دراژه و… دیزاینش کنید و به خوبی از مهمان خود پذیرایی کنید. از بستنی خوش‌طعم زمستانی می‌توان به عنوان یکی از تنقلات خوشمزه در شب یلدا بهره برد و بلندترین شب سال را با این خوراکی خاص و هیجان‌انگیز جشن گرفت.

چرا که در فرهنگ کهن ایران باستان، شب یلدا یا شب چله در کنار بزرگترها جشن گرفته می‌شود و خوراکی‌های لذیذی مانند انار، هندوانه، خشکبار، شیرینی و … صرف می‌شود. بنابراین، شما می‌توانید به عنوان میزبان این جشن، از ذوق و سلیقه خود بهره برده و بستنی زمستانی را به عنوان یکی از تنقلات این شب به یادماندنی دیزاین کنید و کام عزیزانتان را شیرین کنید. البته از این بستنی خوشمزه که برای سرماخوردگی مضر نیست می‌توان در عید نوروز، جشن تولد و… نیز استفاده کرد.

بستنی زمستانی میان وعده‌ای مناسب در فصول سرد سال

شاید برایتان جالب باشد که بدانید مصرف بستنی زمستانی نه تنها از بروز سرماخوردگی جلوگیری می‌کند بلکه خواص ویژه‌ای دارد که موجب به تعادل رساندن دمای بدن شما و عزیزانتان خواهد شد. بستنی زمستانی کم کالری است و با طعم لذیذی که دارد می‌تواند در فصل برگ‌ریزان پاییز و روزهای برفی زمستان از میزان خستگی و کسالت شما بکاهد و انرژی مناسبی را در اختیار شما بگذارد تا به فعالیت‌های روزانه خود رسیدگی کنید. پس خوردن این میان وعده لذیذ را فراموش نکنید!

بستنی از نوع زمستانی خوراکی جدیدی نیست! بلکه این بستنی یکی از تنقلاتی است که تمامی نسل‌ها با آن آشنایی دارند و یک خوراکی نوستالژیک محسوب می‌شود. این خوراکی می‌تواند شما را با مرور خاطرات قدیمی به گذشته‌ها و دوران شیرین کودکی ببرد. بستنی زمستانی را می‌توان با اشکال متنوعی تهیه کرد. بطور مثال، شما می‌توانید این بستنی را به صورت آماده و به شکل اصیل آن خریداری کنید. یا اینکه می‌توانید با تهیه مواد اولیه این خوراکی خوشمزه و خاطره‌انگیز، آن را به صورت خانگی در اشکال قیفی و… تدارک ببینید.

در پایان، امیدواریم از مطالب ارائه شده در رابطه با بستنی زمستانی و فواید آن لذت و استفاده لازم را برده باشید و از این به بعد این خوراکی خوشمزه را در سبد غذایی خانواده به ویژه در فصول سرد سال بگنجانید. به خاطر داشته باشید که صرف این بستنی کوچک و بامزه، به همراه فنجانی چای یا قهوه در کنار عزیزانتان لذتی دوچندان خواهد داشت. بنابراین حتما اوقات خود را با این بستنی، شیرین و ماندگار کنید!

قیمت و خرید محصولات ظفر

شما عزیزان می‌توانید با خرید بستنی زمستانی از سرماخوردگی کودک دلبندتان در فصول سرد پاییز و زمستان جلوگیری کنید و این خوراکی خوشمزه و مفید را جایگزین سایر تنقلات کنید. این بستنی کوچک و پرطرفدار با کالری کمی که دارد می‌تواند جایگزین مناسبی برای شیرینی‌های پرکالری در مهمانی‌ها باشد و از افزایش وزن شما جلوگیری نماید.

بهتر است بدانید که ظفر فعالیت تخصصی خود را از سال 1357 با تولید انواع بستنی‌های تازه و خوشمزه آغاز کرده است. این شرکت نخستین تولیدکننده بستنی قیفی زمستانی در ایران و جهان می‌باشد! این شرکت در غالب شهرهای ایران نمایندگی فعال دارد و محصولات متنوع خود را به کشورهای کویت، عمان، آذربایجان، ارمنستان، افغانستان، پاکستان، عراق و قطر صادر می‌کند. شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت و خرید محصول با کارشناسان سایت ما تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *