بهترین دستور تهیه بستنی نسکافه ای بدون تخم مرغ

این دستور تهیه بستنی نسکافه ای به جرات بهترین دستوری است که تا به حال دیده و مطابق با آن این بستنی خوشمزه را درست کرده اید. درست کردن بستنی نسکافه ای در این دستور به 3 ماده ساده و 10 دقیقه زمان نیاز دارد و با قهوه فوری درست می شود.

این بستنی می تواند یکی از بهترین بستنی هایی باشد که تا به حال در زندگی خود درست کرده اید. هیچ گونه طعم دهنده، خامه سبک و کریستال های یخی در ترکیب آن وجود ندارد. از همه مهمتر اینکه بدون تخم مرغ و دستگاه بستنی ساز درست می شود. در واقع با این اطلاعات می توان گفت این دستور تهیه بستنی ساده ترین دستوری است که تا به حال مطابق با آن بستنی درست کرده اید. با استفاده از تنها سه ماده اولیه در روزهای گرم تابستان هر زمان که هوس بستنی داشتید می توانید آن را درست کنید و از میل کردن آن همراه با اعضای خانواده خود لذت ببرید.

این دستور تهیه بستنی نسکافه ای چه موادی دارد؟

در این دستور برای تهیه بستنی نسکافه ای فقط به 3 ماده ساده نیاز دارید:

  • قهوه فوری
  • خامه غلیظ
  • شیر تغلیظ شده

طرز تهیه بستنی نسکافه ای

برای تهیه بستنی نسکافه ای، ابتدا در یک ظرف کوچک، نسکافه را ریخته و بر روی آن آب جوش بریزید. مخلوط را هم بزنید تا نسکافه به طور کامل در آب داغ حل شود. پس از حل شدن، به منظور خنک شدن و کاهش دمای آن، مخلوط را کنار بگذارید. شیر تغلیظ شده را در ظرف دیگری بریزید و سپس مخلوط نسکافه ای خنک شده را بر روی آن بریزید. آنها را به خوبی هم زده و کاملا مخلوط کنید و کنار بگذارید. در ظرف سوم، خامه غلیظ را به مدت 3-4 دقیقه یا تا زمانی که قله های سفت در آن تشکیل شود، هم بزنید. در مرحله بعد خامه فرم گرفته را کم کم به شیر تغلیظ شده و مخلوط نسکافه اضافه کنید و آرام آرام هم بزنید تا همه مواد با هم مخلوط شوند. در آخر مخلوط بستنی را در ظرف دربسته ای بریزید و حداقل 6 ساعت در فریزر قرار دهید.

پس از گذشت این مدت، بستنی نسکافه ای خوشمزه و خوشرنگ شما آماده است. به هنگام سرو می توانید توپک های این بستنی را با شکلات مایع، پودر کاکائو، پودر پسته، توت فرنگی، انواع مارمالاد، اسمارتیز و … تزئین کنید.

سوالات متداول

ماندگاری بستنی نسکافه ای تهیه شده با دستور بالا چقدر است؟

ماندگاری این بستنی در فریزر تا یک ماه است، اما باید آن را در ظرف دربسته نگه دارید. خارج کردن بستنی از فریزر حدود 10 تا 15 دقیقه قبل از سرو، باعث بافت نرم تر آن می شود.

برای تهیه این بستنی از چه نوع نسکافه ای باید استفاده کرد؟

می‌توانید از هر نوع قهوه فوری یا نسکافه‌ای که دوست دارید برای تهیه بستنی نسکافه ای استفاده کنید. البته مطمئن شوید که نسکافه مورد استفاده شما کیفیت و طعم خوبی داشته باشد زیرا ماده اصلی دستور این دسر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *