دستور تهیه بستنی توت فرنگی خانگی

بستنی توت فرنگی خانگی که در اینجا دستور تهیه آن را آورده ایم با توت فرنگی تازه درست می شود. این یک دستور تهیه قدیمی اما پرطرفدار است که حاصل آن می تواند یک دسر عالی بهاری یا تابستانی دلچسب باشد.

بستنی از جمله خوراکی های خوشمزه و پرطرفداری است که باعث می شود فصل تابستان را با تمام وجود حس کنید. مخصوصاً بستنی توت فرنگی که یادآور روزهای گرم تابستانی در یک کلبه خانوادگی در کوهستان است و به جرات می توان گفت که بر همه انواع بستنی ها برتری دارد.

دستور تهیه بستنی توت فرنگی خانگی که در اینجا آورده ایم تقریباً به همان اندازه خوب است و تمام حس های مثبتی که در کلبه کوهستانی خود در یک روز داغ تابستانی دریافت خواهید کرد به شما منتقل می کند. اینکه بخواهید مقداری کیک ورقه ای ناپلی یا کیک توت فرنگی و خامه ای نیز در مخلوط بریزید ایده خوبی برای لذت بردن بیشتر از آن است. به علاوه، این بستنی رنگ صورتی بسیار زیبایی دارد و همه افراد از کودک تا جوان و کهنسال را به وجد می آورد.

این بستنی خانگی صورتی رنگ توت فرنگی با یک دستگاه بستنی ساز درست می شود. بسیاری از افراد علاقه ای به خرید دستگاه بستنی ساز ندارند. اما این دستگاه ارزش خرید را دارد و با استفاده از آن خواهید دانست که چه وسیله خوبی برای راحت تر کردن تهیه دسر بستنی در خانه، خریداری کرده اید. در واقع، در کنار وسایلی چون همزن برقی، بستنی ساز می تواند یکی از بهترین ابزارهای آشپزخانه شما باشد. چرا که هیچ چیز به اندازه انواع بستنی خانگی خوشمزه نیست و شما باید برای تهیه این خوراکی وسایل لازم آن را داشته باشید.

بسیار خوب، حال بیایید در مورد این دستور تهیه بسیار شگفت انگیز صحبت کنیم. برای تهیه بستنی توت فرنگی خانگی فقط به چند ماده ساده نیاز دارید:

مواد لازم

  • خامه فرم گرفته سنگین
  • ثعلب بستنی
  • توت فرنگی
  • عسل
  • شکر
  • وانیل
  • آب لیمو

نکات و ترفندهای تهیه بستنی توت فرنگی خانگی

اولین کاری که باید انجام دهید این است که توت فرنگی ها را به قطعات کوچک خرد کنید. بعضی از افراد قطعات بزرگ‌تر توت‌فرنگی را در بستنی‌ دوست دارند. بنابراین بسته به سلیقه خود، می توانید آنها را ریزیا درشت خرد کنید.

در یک کاسه بزرگ، توت فرنگی ها را با شکر، عسل و آب لیمو مخلوط کنید و اجازه دهید که مخلوط حدود 15 تا 20 دقیقه بماند. قندها و اسیدهای موجود در آب لیمو، آب توت فرنگی را آزاد کرده و آنها را نرم تر می کند.

ادامه نکات و ترفندهای تهیه بستنی توت فرنگی خانگی

سپس با استفاده از چنگال یا کاتر شیرینی پزی، مخلوط توت فرنگی را له کنید تا دیگر تکه های بزرگی در سراسر آن باقی نماند. اگر بستنی توت فرنگی نرم تری را ترجیح می دهید، از مخلوط کن یا غذاساز برای پوره کردن آن ها استفاده کنید. خامه غلیظ، ثعلب و عصاره وانیل را به مخلوط توت فرنگی اضافه کنید. حاصل کار را در یک بستنی ساز بریزید و حدود 15 تا 20 دقیقه به آن زمان دهید تا بستنی شما را آماده کند.

پس از آماده شدن بستنی توت فرنگی خوش رنگ و خوشمزه خود، اگر دوست دارید، آن را سرو کنید و از طعم و بافت عالی آن لذت ببرید! اما اگر کمی غلیظ تر ترجیح می دهید، آن را به مدت 3-4 ساعت در فریزر قرار دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *